Sjuk :(

Idag blev jag hemma från jobbet ;( fy vad tråkigt det är! Igår så hade jag lite ont i halsen och kände att jag började bli förkyld, men det gick bra att jobba ändå. Igår kväll hade jag nästan inge ont i halsen och trodde absolut att jag skulle jobba idag men vaknade kl 3 i natt och hade svinont i halsen och kände mig lite hängig. Jag blir hemma från jobbet imorgon oxå men på torsdag hoppas jag verklugen att jag kan jobba. Eftersom jag bara är vikarie så får jag nog ingen sjuklön alls.

Jag "sov" ända tills kl 15.00 idag innan jag gick och duschade. Och nu efter en massa halstabletter och piggelin så är halsen helt OK nu, men då måste jag ha halstablett i munnen hela tiden. Jag försöker fördriva min tid med att sitta vid datorn. Jag håller på å kollar in lite resor :) Jag och Ida ska ju åka till Turkiet eller Grekland i slutet av maj eller början på juni. Det känns som att det blir Turkiet...På nåt sätt så känns inte Grekland som "rätt" ställe att åka till. Sist vi planerade att åka till Grekland så hamnade vi på Cypern istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0