Lady gaga

I lördags var jag och Ida som sagt på Lady gagas konsert och den var helt UNDERBART HÄFTIG! :) Jag hade höga förväntningar och den var till och med bättre än så. Det är omöjligt för en som inte var där att förstå hur bra det var, vilken show! Vi hade även bra platser.
Det tråkiga var att vi tydligen köpt biljetter på tradera som var stulna! Det kom en tjej som frågade var vi köpt biljetterna, och då berättade hon att det var hon och 5 andra som egentligen skulle haft våra biljetter, men att de blivit stulna. De fick namnet på henne som vi köpt av och det var någon som de kände.

Den är veckan är en tredagarsvecka :) alltså jobbvecka. Torsdag är ju en röd dag och sen på fredagen så är vi lediga, vi har jobbat in den dagen.

Innan konserten i lördags var vi ute på lite shopping i Uppsala och Gränby centrum. Vi var även till Bauhaus där jag köpte tapeter till köket. Så i måndags kom mamma, pappa och ida hit och började tapetsera, de kom tillbaka idag och gjorde färdigt. Det blev superbra, nästan som ett nytt kök :) även en liten bit av hallen fick samma tapet.

Jag var ju sjuk förra veckan och var hemma från jobbet i två dagar men blev frisk ganska snabbt. Igår så borde jag varit hemma från jobbet igen ;( men det har jag inte råd med. Inför tapetseringen så slipade jag alla väggar och andades in mycket slipdamm och efter det mådde jag som skit....huvudvärk, jätteförkyld och varje gång jag andades in så kände jag en äcklig dammlukt, väldigt obehagligt. Idag känns det bättre men fortfarande förkyld.

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara slappa, jobbade till 18.30 idag och det känns kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0