3 Maj

Jag och syrran har haft en till vägning....Och jag VANN :) jag tror vi hade gått ner lika mycket mycket men procentuellt så vann jag! Så nu blir det jag som blir bjuden på bio :)

Så här har viktnedgången sett ut hittills

1 Mars, 66,5 kg
1 April, 64,6 kg
1 Maj, 62,8 kg

Men jag fattar inte hur det går till. Det enda jag gjort är att dricka vatten istället för jos, saft och sånt med socker i, sen så har jag även försökt att äta mindre kolhydrater, men det tycker jag inte har lyckats så bra med. Jag har tänk å skaffa träningskort i över två månader, men det är alltid nåt som kommer ivägen, nu är det en förkylning som sätter stopp, men jag ska börja träna när jag blivit frisk.
Nästa vägning kommer att bli ca första juni och då kör vi med samma vinst, ett biobesök.

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max

hej sofie :) jag vet inte om du sett men badhuset kör just nu 20% rabatt på alla träningskort. så antingen får man ett gympapass/bad-kort för 200kr/mån eller gympapass/gym/bad-kort för 280kr/mån och jag tänkte köpa den dyrare varianten nu i veckan. man kan även betala för ett helt år direkt om manvill men jag tänker köra avbetalnig :D finns väl även 4mån kort o så men normalpris är väl 250/mån för de billiga o 450/för de dyra så de blir ju ganska stor skillnad!

2010-05-04 @ 07:55:05
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0