2 Maj

Snart ska jag åka till Gävle och fixa punkan på bilen som jag fick igår kväll när jag skulle åka hem. Pappa hjälper mig så klart :) jag fick låna hem hans bil som tur var.

Senare idag så ska jag och Ida åka till köpis och kika lite.

Igår avslutades budgivningen på våra Lady gaga biljetter, 2 st. Och jag kan ju säga att vi blev förvånade när vi såg det slutliga budet! :) Det hade hela dagen stått 870 som högsta bud...men när Ida fick ett mail så var det högsta budet 1500 KR!! helt otroligt. Det betyder att vi betalar endast 100 kr var för våra biljetter, eftersom vi betalade 1700 för 4 st. Och det är dessutom rätt så bra platser.
Vi kommer att sitta bredvid dem som vi köpte 4 biljetter av, plus de som vi sålde biljetter till :)

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

oj de va inte dåligt :D

2010-05-02 @ 20:57:27
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0