Nu vet ni hur jag har det :)

Om du tror att DU ensam har motgångar på jobbet…….

Eskil ber sin dagisfröken hjälpa honom att ta på sig stövlarna innan han skall gå ut. De är jättebesvärliga att ta på och fröken måste verkligen ta i för att få på stövlarna.  När
de väl är på plats säger Eskil: - De sitter på fel fot!

Fröken tror inte sina ögon när hon konstaterar att det är som Eskil säger, stövlarna sitter faktiskt
fel. Hon drar som en dåre i 3 minuter för att ta av dem och börjar sen om för att få dem på rätt fot. Till slut är de på plats.

säger Eskil: - Det är inte mina stövlar!
Fröken andas djupt och lägger locket på känslorna för att inte skada lilla Eskil som tittar på henne med fiskblick.
- Ok, säger hon, vi tar väl av dem då! Och så sätter hon igång med samma träning som tidigare.


- Varför sa du inte det tidigare? frågar hon när hon är klar.

Eskil svarar då: - Det är inte mina stövlar, de
t är brorsans, men mamma vill att jag skall ha dem!

Fröken börjar storgråta men bestämmer att hon ska hjälpa Eskil på med stövlarna för en tredje gång. Sedan lyfter hon upp Eskil, sätter på honom jacka, mössa och halsduk och frågar:


- Var är dina vantar?

- Jag la dom i stövlarna!


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

haha.. vad bra :) klockrent! men du.. dom där mjuka kakorna med nå nötter på som vi fick av er när rickard fyllt.. hade du bakat dom själv? vill du dela med dig v recept isåfall.. dom va skitgoda:)

2010-03-18 @ 19:39:32
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Linda

jag tränar på fitnesscenter :)

2010-03-18 @ 20:02:25
Postat av: Linda

tänkte du börja träna eller gör du det redan?

Hur som helst så rekommenderar jag det gymmet :)

2010-03-18 @ 20:22:45
Postat av: Linda

oki.. Ja det är ju lite dyrare där. Sen tycker jag att det är bra att man kan komma och gå vilken tid man vill. För visst öppnar väl badhuset 10.00 två dagar i veckan...

Vi får se vad du väljer då :)

Sandbacka är antagligen nyare men jag röstar i alla fall på fitness ;)

2010-03-19 @ 13:44:54
Postat av: mikki

Årsmodell 95. Den är precis nybesiktad. Skatten går ut i maj

2010-03-21 @ 18:29:38
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0