Allmänt test!

Hur bor du: Hus (villa)
Brukar du komma i tid: Är nästan alltid i sista minuten
Hur lång är du: 168 typ
Kan du laga mat: Ja
Vad jobbar du med/pluggar du: På en förskola
Vad har du på dig just nu: Svarta leggings och en petrol tröja med dragkedja
Har du någon fobi: Spindlar och höga höjder
Hade du en bra kväll igår: Ja, hade fikabesök
Vilket är ditt senaste inköp: En vågtång
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lön
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: En lampfot
Vem snackade du med senast: Ida
Varm favoritdricka: Ingen, gillar inte att dricka varmt
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Kolsyrat vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: En egenblandad drink 
Saknar du någon just nu: Nä inte direkt
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ge mig en brukanvisning jag inte förstår mig på
Någon jag stör mig på: Carola :)
Intressen: Träna och mitt hus
senaste person du kramade: Pia på jobbet 
Senaste person du ringde: Ida
Senaste person som ringde dig: Rickard
Vad drack du senast: Egengjord apelsinläsk
Vill du ha barn: Ja, gärna igår 
Längtar du till din nästa födelsedag: NEJ
Har rakat dina ben någon gång: Japp
Är du sugen på något nu: Ja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe
Använder du hudkräm: Varje dag
Attraheras du av män med skägg: Tror inte det
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka: Ja det händer
Röstade du i det senaste valet: Ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja det duger
Vilken låt lyssnade du senast på: Lady gaga - Bad romance
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja
Vad tycker du är äckligt: Äta ko och gris :)
Har du pengar på mobilen: Ja ca 100 kr


Kommentarer
Postat av: ida

vadå? saknar du inte mig?

=)

så du gillar inte när rickard är skäggig?

2010-01-26 @ 21:50:28
URL: http://idaejag.blogg.se/
Postat av: sofie

HAHAHAHA

2010-01-26 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0