28 februari

Jaha då var den här helgen slut också :( den går alldeles för fort. Rickard har jobbat så det har varit en lugn helg. Igår så var jag hos mamma och pappa och kollade på melodifestivalen, min favoritlåt gick inte vidare, Py Beckman :)
Nä jag bara skoja...vilket skämt det var! Jag var helt säker på att hon skulle slänga av sig glasögonen och det där klädesplagget hon hade på sig...och ha nåt finare på sig under den, men inte.

Idag har jag bara varit hemma, jag har gjort en fotobok på fujidifekt.se med bilder från vår Maldivernaresa :) jag fick en gratiskod av Kerstin. Så nu kommer jag få en fotobok på 24 sidor värd 344kr hemskickad för priset av 0kr. Det var jättekul att göra en fotobok så jag kommer absolut att göra flera.

Imorgon så är det jobb som gäller igen. Jag skrev i förra inlägget att jag får fortsätta jobba 75% igen men nu ser det ut som att jag får jobba heltid ett tag framöver, det är ju bra för min del men tråkigt att hon jag jobbar för aldrig blir frisk. Sen är det en till på min avdelning som är sjuk så det ska bli spännande och se hur den här veckan kommer att bli, lite kaos är att vänta skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Josefin

jag har hört en väldans massa om den där py, jag tror jag måste kolla upp det på youtube - har hört att hon var en blandning av john lennon och ozzy och helt urusel. stackarn, haha...

2010-03-01 @ 17:27:49
URL: http://josefinofrokenfidelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0