P!nk...!!

Idag så har jag bokat biljetter till Pink på Ullevi den 23 Juli! Det blir jag, Rickard, Peter och Sara som ska gå, blir antagligen att vi slår flera flugor i en smäll och kanske går på Liseberg och lite shopping oxå, Ullared är ju inte alls så långt därifrån :)

Annars idag så har jag jobbat. Denna vecka så har jag dukning så jag slipper vara ute i den här hemska kylan :) fast är det så kallt som det var idag så håller vi oss inne. Efter denna vecka så börjar jag jobba 50%, det kommer bli en stor skillnad och jag kommer att få mycket mer fritid, då kanske jag tar tag i ett rum på övervåningen med tapetsering och byte av golv, tak och lister.

Den första mars så ska jag och syrran köra en liten viktnedgångtävling :) så den här veckan får jag passa på att äta en massa godsaker :) tävlingen kommer att hålla på hela mars och sen får vi se om vi fortsätter. Vi har dock inte bestämt vad den som vinner ska få som belöning.

Imorgon så börjar jag jobba 11.30, ska bli skönt med sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0