Helg!

Gud va skönt med helg! Tror inte många skulle stå ut en hel dag på mitt jobb...men jag hade tur för idag så gick det sista barnet hem halv sex istället för halv 7. Nu har jag bara en vecka kvar att jobba 75%, sen blir det bara 50% men jag hoppas att det blir några extratimmar.

Imorrn så blir det att kolla på melodifestilvalen hemma hos Jenny och Fredrik. Annars så har jag inga planer, blir väl att vila upp mig inför en ny jobbvecka. Jo föresten, jag älskar verkligen att kolla på OS, så jag blir nog bänkad vid tv:n mest av tiden :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Helt otroligt vad mycket arbete det är bakom melodifestivalen! Man fattar nog inte hur mycket det är egentligen.

Tur att det inte var denna helg i Sandviken med tanke på vädret :-O

Tycker som du att rätt låtar gick vidare men jag älskade också Kalle Moraeus!

Han är så underbar :-)

Var på en Kalle Moraeus konsert för några år sen och det var helt magiskt!

Må så gott!

2010-02-20 @ 23:54:18
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja, man skulle ju ha varit till gekås i samma vända ;D

2010-02-22 @ 22:42:01
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0