8 Februari

Idag fyller min mamma 49 år! Men vi var och grattade henne igår tillsammans med resten av släkten. Hon fick ett grönt kakfat av glas, en bok och ljuslykta med ljus av mig, Rickard och syrran.

I fredags så fyllde min kusin Linda 34 år och vi var där och grattade henne, av oss så fick hon ljuslykta med ljus och en vas med tulpaner. Vi var även hos Linda förra söndagen på ett smyckesparty och det fanns så mycket fint och det var svårt att välja, men jag köpte två halsband och ett armband, har inte fått dem än, de skulle skickas efter 2-3 veckor.

Idag var det lite kaos på jobbet. Jag skulle ha ett inskolningssamtal där föräldrarna inte kan svenska och hade hört att en tolk hade blivit bokat, men pappan och dottern kom utan en tolk. Jag fick tillslut tag på en tolk efter många om och men men jag fick ju skicka hem pappan be dem komma tillbaka imorgon. Jag hoppas att han inte blev alltför sur och fick en dålig bild av oss.

Ser fram emot fredag då jag, mamma och syrran ska på genrepet av melodifestivalen!

Kommentarer
Postat av: Anne

Ja det är det :D

2010-02-09 @ 07:32:46
URL: http://anonnone.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

haha, nu fatta jag att de här va du och din blogg.. har inte fattat de förut ;D

2010-02-11 @ 21:06:40
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad tyckte du om festivalen då?? :-)

2010-02-17 @ 23:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0