22 April

Sådär nu har jag fått lite inspiration till att skriva igen………så löd min första rad de första två gångerna jag skrev ett långt inlägg…tills de försvann, nu vet jag inte om lusten är så stor längre ;( Jag borde väl skrivit i word efter första gången inlägget försvann, men så smart var jag inte.

 
Den här veckan är rätt så fullspäckad när det gäller jobbet, mer än vanligt i alla fall. I tisdags jobbade jag till kl 17 och sen åkte direkt till en föreläsning i Gävle, den var intressant och hette ””konsten att hantera sitt liv”. Kan ju säga att jag var rätt hungrig när jag kom hem! Och ikväll så är det föreläsning i Vallhovsskolan kl 17-19.30. Men idag så kunde jag i alla fall åka hem emellan jobb och föreläsning.

 
8 Maj så ska jag och Ida (idaejag.blogg.se) gå på Lady gaga! Kanske att två till ska med. Vi har iaf 4 st bljetter som är köpta på tradera. Vi hade faktiskt gett upp hoppet om att gå på konserten eftersom vi tyckte att biljetterna var för dyra, nu betalar vi 425 kr istället för ca 600 kr styck.

 
Den där vikttävlingen som jag och syrran håller på med går inte så där jättebra. Men det är över en vecka kvar, så om jag ligger i hårt så kan det nog hända mycket! Men jag är helt säker på att det blir jag som får bjuda på bio ;) Sen hur det går för Ida har jag ingen aning om, men det verkar som att hon är duktig.

 
Har jag sagt att jag och Ida ska åka utomland i slutet av Maj? Vi vill åka till nån grekisk ö, men vi får se, det ska vara en billig resa. Sen så får den som vill följa med.

 
Just ja! Igår så hade jag nog sönder vår bärbara dator :( Jag kom åt med en sladd i fel hål och efter det så var den stendöd. Får se om det går att laga den annars får vi köpa en ny. Därför får jag nu sitta vid vår statoinära dator vilket är väldigt sällan i vanliga fall. Därför ska jag nu passa på att spela lite spel...det har inte gått på den bärbara eftersom den är så seg.


Kommentarer
Postat av: ida

det har inte gått så bra för mig heller nu när jag varit sjuk :/

2010-04-22 @ 18:16:56
URL: http://idaejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0